Pytania dotyczące klubu CaliVita

1. Kto może zostać Klubowiczem CaliVita® International?

Każda osoba, która ukończyła 18 rok życia.

2. Czy zapisując się do Sieci CaliVita® International, jestem zobowiązany założyć działalność gospodarczą?

Nie ma takiego obowiązku. Każda osoba wypełniająca formularz rejestracyjny on-line lub druk Karty Zgłoszenia ma możliwość wyboru statusu Klubowicza (Członka Sieci) jako konsumenta (osoba fizyczna) bądź dystrybutora (Firma).

3. Czy będąc Klubowiczem CaliVita® International, jestem zobowiązany do regularnych, terminowych zakupów?

Nie. Klubowicz realizuje zakupy według własnego uznania i potrzeb.

4. Czy będę kupował taniej produkty, jeśli przystąpię do Klubu CaliVita® International?

Klubowicz CaliVita® International może kupować produkty w cenie klubowej - bez 33% marży.

5. Jaki jest koszt członkostwa i jak przystąpić do Klubu CaliVita® International?

Do Klubu CaliVita® Polska można dołączyć bez żadnych opłat i automatycznie poprzez zakup dowolnego produktu/ów z polskiego cennika (na jedną fakturę), o wartości min. 78 Punktów Handlowych (PH) .
Należy też wypełnić druk Karty Zgłoszenia (dostępny również w Salonach Sprzedaży, u Sponsora) lub formularz rejestracyjny on-line (http://calivita.com.pl/registration). Potwierdzeniem Rejestracji jest nadanie unikalnego kodu członkowskiego, uprawniającego Klubowicza CaliVita® International do nabywania produktów po cenie klubowej, począwszy już od pierwszego zamówienia. Dodatkowo wraz z zamówionym produktem każdy nowy Klubowicz otrzymuje Pakiet Startowy zawierający praktyczne, aktualne materiały firmowe.

6. Co to są Punkty Handlowe (PH) i Punkty Bonusowe (PB)?

Każdemu produktowi przypisana jest określona wartość Punktów Bonusowych (PB) i Punktów Handlowych (PH), które na koniec każdego miesiąca są sumowane przez system informatyczny. Punkty Bonusowe (osobiste i grupowe) określają Twój procentowy Poziom Wydajności (PW) od 4 do 21%, a tym samym w oparciu o miesięczny obrót wpływają na wysokość rabatu/wypłaty bonusowej. Punkty Handlowe wyrażają wartość netto produktu. Zatem zakupy dokonane przez osoby znajdujące się w Twojej strukturze oraz Twoje osobiste zakupy stanowią podstawę do wyliczenia łącznej wartości uzyskanych przez Ciebie w danym miesiącu Grupowych Punktów Bonusowych (GPB) i Grupowych Punktów Handlowych (GPH) oraz wysokości Twojego rabatu/wypłaty bonusowej.
Wykaz produktów wraz z przypisanymi punktami dostępny jest w cenniku złotówkowym tutaj.

7. Jak długo ważne jest członkostwo w Sieci CaliVita® International?

Członkostwo trwa od chwili przystąpienia do Sieci do 31 grudnia danego roku kalendarzowego. W przypadku przystąpienia do Sieci po 1 lipca danego roku kalendarzowego, członkostwo jest ważne do 31 grudnia następnego roku kalendarzowego.

8. Jak przedłużyć członkostwo na kolejny rok kalendarzowy?

Przedłużenie członkostwa na kolejny rok kalendarzowy można dokonać poprzez zakup produktu(ów) Firmy o określonej wartości Punktów Handlowych (PH).
Istnieją dwa sposoby przedłużenia członkostwa:
A) Członek Sieci może automatycznie przedłużyć członkostwo na kolejny rok kalendarzowy, jeśli suma skumulowanych Punktów Handlowych (PH) za zakupy (na jedną lub kilka faktur) dokonane w ciągu danego roku kalendarzowego osiągnie określoną wartość PH.
B) W przypadku, gdy Członek Sieci nie przedłuży swojego członkostwa korzystając z opcji opisanej w punkcie A, może przedłużyć członkostwo, dokonując w okresie od 1 września do 31 grudnia zakupu produktu(ów) Firmy na jedną fakturę o określonej wartości PH. Więcej o przedłużeniu członkostwa tutaj.

9. W jaki sposób mogę się wypisać z Klubu CaliVita® International?

Członek Sieci CaliVita® może w każdej chwili zrezygnować z członkostwa. W tym celu niezbędne jest przesłanie do naszej Firmy pisemnej informacji z podaniem nr kodu członkowskiego. Pismo takie można przesłać:
- na adres Dz. Obsługi Klienta Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- listownie na adres siedziby Firmy, który znajduje się na każdej naszej fakturze tj.
California Fitness Polska Sp. z o.o.
ul. Warszawska 547
05 – 083 Wojcieszyn
Dane osobowe osoby rezygnującej z członkostwa zostaną anonimizowane w naszych bazach danych.

10. Jestem zainteresowany odsprzedażą produktów CaliVita® International. Jakie muszę spełnić warunki?

Osoby zainteresowane dalszą odsprzedażą produktów CaliVita® International powinny:
- mieć założoną działalność gospodarczą,
- dokonać zmiany swojego statusu na Dystrybutora. W tym celu należy przesłać na adres Dz. Obsługi Klienta Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dostarczyć do jednego z Regionalnych Salonów Sprzedaży lub Biura CaliVita® International kopie dokumentów swojej firmy: NIP, Regon, wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej – akceptujemy również wpisy dostępne w serwisie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) oraz Głównego Urzędu Statystycznego (GUS),
- spełnić wymogi rejestracji zakładu zajmującego się obrotem żywności (w tym suplementów diety) Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej (Wniosek o wpis, Rejestracja - Ustawa o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia)
Jedynie Członek Sieci będący podmiotem gospodarczym ma prawo do dalszej odsprzedaży produktów naszej Firmy. W przypadku odsprzedaży naszych produktów osobom nie będącym członkami Sieci CaliVita® International , ceny produktów nie powinny być niższe niż ceny sprzedaży podane w aktualnie obowiązującym cenniku złotówkowym CaliVita® Polska. Wszelkie kwestie dotyczące działalności Dystrybutora, prowadzenia indywidualnych punktów sprzedaży, sklepów internetowych i dalszej odsprzedaży reguluje Regulamin Funkcjonowania Sieci Sprzedaży CaliVita® International w tym również Regulamin Indywidualnych Witryn Internetowych. Zapisy ww. regulaminów znajdują się na stronie www.calivita.com.pl w zakładce „Współpraca”.

11. W jaki sposób mogę kupować produkty CaliVita® International?

Produkty CaliVita® International oferowane w cenniku złotówkowym można nabyć u Dystrybutorów CaliVita® International, bezpośrednio w jednym z naszych firmowych Regionalnych Salonów Sprzedaży CaliVita® International lub po prostu skorzystaj z www.calivita.com.pl z zakładki zamówień albo z zakładki „Produkty”. Zamówienia realizuje Salon Wysyłkowy CaliVita® Polska, a dostawa realizowana jest za pośrednictwem wybranego operatora DHL/Poczta Polska.

12. Ile można zarobić w CaliVita® International? Jak to działa?

Dochody wynikające ze współpracy z CaliVita® International są przede wszystkim uzależnione od wielkości zakupów dokonanych przez Klubowicza wraz ze swoją grupą w danym miesiącu, a głównie od czasu i energii poświęcanej na budowę własnej struktury. Więcej informacji wraz z przykładami wyliczeń wypłat znajduje się tutaj - Plan Marketingowy - część I.

13. W jakiej formie wypłacane jest moje wynagrodzenie?

Dla Klubowiczów nie prowadzących działalności gospodarczej wynagrodzenie wypłacane jest w formie rabatu bonusowego przy kolejnych zakupach. Klubowicze prowadzący działalność gospodarczą otrzymują je w formie przelewu na wskazane konto bankowe, po wystawieniu faktury, bądź rachunku na kwotę wykazaną w przesłanej Liście Obrotów.

14. Jak mogę wykorzystać uzyskany rabat?

Jeśli Klubowicz w przeciągu jednego miesiąca kalendarzowego osiągnął wartość minimum 1000 Grupowych Punktów Bonusowych (GPB), w kolejnym miesiącu otrzyma Listę Obrotów. Znajdzie w niej m.in. kwotę rabatu uzyskanego w danym miesiącu rozliczeniowym wraz z osobistym hasłem (DIN Code), umożliwiającym skorzystanie z przysługującego rabatu przy kolejnych zakupach. Aby wykorzystać rabat należy przy następnym zamówieniu podać otrzymany DIN Code. Zgodnie z Regulaminem Funkcjonowania Sieci Calivita® International, maksymalna wartość udzielonego rabatu może wynieść 50% wartości faktury. Rabat nie jest udzielany na koszty transportu oraz na produkty, których wartość PH i PB jest równa zero (książki, katalogi, długopisy itp.). Rabat niewykorzystany przy danym zamówieniu przysługuje Ci przy kolejnych zamówieniach.

15. Jaką wartość rabatu mam aktualnie do wykorzystania?

Wartość przysługującego rabatu można sprawdzić:
- podczas składania zamówienia w części „Rabat/Hasło rabatowe”, logując się do formularza zamówień pojedynczych on-line,
- logując się do bramki cvBonus,
- kontaktując się z jednym z Regionalnych Salonów Sprzedaży lub Biurem CaliVita® International, podając swoje dane.
Informację o kwocie rabatu Klubowicz otrzymuje w Liście Obrotów. Dodatkowo, jeśli Klubowicz posiada zarejestrowany w naszej bazie danych adres e-mail, raz w miesiącu wysyłana jest wiadomość dotycząca aktualnej wartości rabatu.

16. Nie pamiętam swojego hasła do rabatu i kodu członkowskiego. Jak mogę je odzyskać?

By odzyskać hasło do rabatu, wystarczy na naszej stronie www.calivita.com.pl kliknąć „Logowanie, Przypomnienie kodu i hasła” (prawy górny róg strony startowej), a następnie wybrać „Zapomniałeś hasło rabatowe?” lub „Zapomniałeś kod członkowski?”. Automatycznie na zarejestrowany w naszej bazie danych adres e-mail Klubowicza, zostanie wysłana informacja zawierająca niezbędne dane.

17. Jak mogę zalogować się na swoje konto i sprawdzić, ile mam aktualnie Punktów Bonusowych?

Firma udostępnia bardzo użyteczne narzędzie on-line - bramkę cvBonus – skrót do bramki znajduje się na stronie www.calivita.com.pl. Dzięki cvBonus możliwy jest dostęp do własnych statystyk i przeanalizowania swoich wyników, ale nie tylko. To również m.in. dostęp do raportów Twoich i Twojej struktury. Aby uzyskać dostęp do cvBonus, należy się zalogować tutaj.

18. Kim jest sponsor?

Sponsor to inaczej doradca/konsultant w zakresie produktów, działalności Firmy. Jednocześnie jako osoba tworząca własną sieć dystrybucji zobowiązany jest do wspierania członków swojej struktury, poprzez przekazywanie wiedzy, doświadczeń oraz budowę partnerskich i pozytywnych relacji. Współpracując z CaliVita® International, masz również możliwość skontaktowania się ze swoim Sponsorem/Liderem/Menedżerem z Twojej górnej linii, który udzieli Ci wielu informacji. W tym celu wystarczy, że wyślesz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. prośbę o kontakt, podając swój numer członkowski.
Jeśli masz dodatkowe pytania do Firmy, możesz je także przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

19. Czy punkty za zakupy osób z mojej struktury są mi naliczane?

Tak, są one uwzględniane w puli Grupowych Punktów Bonusowych oraz Grupowych Punktów Handlowych.

20. Jak mogę zmienić swojego obecnego sponsora?

W celu dokonania zmiany sponsora wymagane jest przesłanie na adres naszej Firmy następujących dokumentów:
- pisemna prośba osoby zainteresowanej zmianą sponsora, z uzasadnieniem swojej decyzji,
- pisemna zgoda dotychczasowego sponsora na dokonanie zmiany,
- pisemna zgoda sponsora przyjmującego do struktury.
W przypadku, kiedy przejście do innej grupy sponsorowania wiąże się ze zmianą grupy menedżerskiej wymagane jest również przesłanie zgody Menedżera grupy dotychczasowej oraz Menedżera grupy, do której planowane jest przejście.

21. Czy istnieje możliwość przekazania swojego konta CaliVita® International innej osobie lub firmie? Jeśli tak, to jakie formalności są konieczne do przeprowadzenia tej procedury?

Istnieje możliwość przekazania swojego kodu członkowskiego innej osobie lub firmie nie zarejestrowanej w Sieci CaliVita® International. W tym celu należy przesłać na adres siedziby Firmy:
California Fitness Polska Sp. z o.o.
ul. Warszawska 547
05 – 083 Wojcieszyn
lub przesłać na adres Dz. Obsługi Klienta Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. stosowne oświadczenia, tj.:
- oświadczenie dotychczasowego Członka Sieci dotyczące rezygnacji z obecnie posiadanego kodu członkowskiego, ze wskazaniem osoby, której przekazuje swój kod członkowski,
- pisemną informację osoby (firmy) przejmującej kod członkowski wraz z oświadczeniem zapoznania się z Regulaminem Funkcjonowania Sieci CaliVita® International. Jeśli jest to osoba fizyczna nie posiadająca działalności gospodarczej powinna przesłać swoje dane osobowe wymagane podczas rejestracji w Klubie CaliVita® International. Jeśli natomiast osobą przejmującą jest firma (osoba fizyczna posiadająca działalność gospodarczą) powinna wraz z ww. danymi przesłać kopie dokumentów (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, NIP, REGON).

22. W jaki sposób Firma CaliVita® International wspiera swoich Klubowiczów?

Współpracując z nami, wiele zadań i procedur, za które w tradycyjnym biznesie sam byś odpowiadał, wykonamy za Ciebie:
Zajmujemy się: badaniem i rozwojem produktów, pozyskiwaniem surowców, procesem produkcji, transportem międzynarodowym, włącznie z kosztami zaopatrzenia, wprowadzeniem produktów do obrotu krajowego, magazynowaniem, krajową usługą logistyczną, realizacją zamówień, fakturowaniem, wysyłką, obsługą gwarancyjną i pogwarancyjną.
Oferujemy Ci narzędzia i usługi: nowoczesną stronę internetową z programami usprawniającymi prowadzenie i zarządzanie Twoim biznesem w obszarze sprzedaży, rejestracji i zarządzania danymi oraz naliczania wypłat rabatowych, szybką i terminową realizację zamówień, dostawę produktów do klienta (przy zamówieniu powyżej określonej wartości na koszt Firmy), akcje promocyjne.
Zapewniamy Ci firmowe materiały marketingowe: niezbędne materiały biznesowe do rozpoczęcia działalności, bieżące aktualności, portal internetowy: www.calivita.com.pl, newsletter on-line,wydawnictwa: biuletyn CaliNews, CaliNetInfo, ulotki, cennik, katalogi, Nutrition & Health itd., MySite: aplikacja umożliwiająca prowadzenie działalności biznesowej za pomocą Twojej własnej strony internetowej zgodnej z Twoim stylem i preferencjami.
Dodatkowo wiedzę z zakresu produktów i prowadzenia działalności w MLM CaliVita® International, jak i rozwoju umiejętności osobistych, możesz poszerzać uczestnicząc w seminariach i spotkaniach organizowanych przez Firmę lub/i we współpracy z Menedżerami. Najskuteczniejsi Dystrybutorzy CaliVita® International w nagrodę za swoje osiągnięcia uczestniczą w specjalnym systemie motywacyjnym.

23. Dlaczego nie otrzymuję firmowych wydawnictw (w tym CaliNews) lub e-newslleterów, e-mailingów?

Główną przyczyna może być brak aktualnych danych adresowych w naszym systemie. Firmowe wydawnictwa przesyłane są wszystkim uprawnionym Klubowiczom za pośrednictwem Poczty Polskiej na ich adresy korespondencyjne zarejestrowane w firmowej bazie danych. Zasady publikacji oraz otrzymywania CaliNewsa, dostępne są tutaj.
Informacje w postaci elektronicznej również rozsyłane są na zarejestrowany w naszej bazie danych adres e-mail Klubowicza. Aby zaktualizować swoje dane, wystarczy skorzystać np. z firmowego Formularza Zmiany Danych.
Jeśli Twoje dane kontaktowe zarejestrowane w naszym systemie są aktualne, skontaktuj się z nami.

24. Jak mogę dokonać zmiany lub aktualizacji swoich danych?

Zmiany lub aktualizacji swoich danych osobowych można:
- dokonać za pośrednictwem Formularza Zmiany Danych,
- przesłać taką dyspozycję na adres Dz. Obsługi Klienta Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- dokonać osobiście w jednym z naszych Regionalnych Salonów Sprzedaży CaliVita® International,
- przesłać listownie na adres siedziby Firmy, który znajduje się na każdej naszej fakturze tj.
California Fitness Polska Sp. z o.o.
ul. Warszawska 547
05 – 083 Wojcieszyn
Aktualne dane będą widoczne w bramce cvBonus w następnym dniu, licząc od dnia ich zmiany w systemie. Zmiany dokonywane są w godzinach pracy Regionalnych Salonów Sprzedaży oraz Biura CaliVita® International.

Szukaj: